Blog

Afla mai multe despre serviciul #IntreabaMedic de la Groupama

Ce faci cand ai o durere care nu e suficient de acuta incat sa te primita la spital, dar nici nu-ti da pace incat sa astepti programarea de peste cateva zile? Chiar daca nu ai un amic medic care sa te poata ajuta cu o indrumare, il poti avea acum, cu optiunea de chat medical #IntreabaMedic de la Groupama.

Lipsa timpului este unul dintre factorii cei mai pregnanti ai secolului nostru. Si, tocmai, pentru ca este atat de pretios, exista o preocupare sporita la nivel global cu privire la eficientizarea proceselor in toate industriile prin intermediul tehnologiei si al inovatiei.

Industria asigurarilor nu a ramas mai prejos in ceea ce priveste dezvoltarea proceselor ce vin in intampinarea nevoilor clientilor. Asa ca, dupa lansarea Video Asist – o modalitate video, simpla si rapida de realizare a inspectiilor de risc si de constatare a daunelor prin intermediul unei aplicatii instalate direct pe telefonul mobil, Groupama, liderul pietei de asigurari din Romania, a lansat la jumatatea anului trecut serviciul #IntreabaMedic, o platforma inovatoare de telemedicina prin care clientii Groupama beneficiaza de sfatul medicului, sub forma unor micro-consultatii oferite de medici reali, licentiati. Comunicarea se face prin intermediul uneia dintre platformele Whatsapp, Facebook Messenger, Telegram sau SMS.

Pentru accesarea aplicatiei, clientul se inregistreaza in platforma folosind cateva date de identificare, alege platforma de mesagerie pe care doreste sa continue conversatia si poate incepe sa descrie problemele si/sau simptomele pe care le are. Este un serviciu disponibil 24/7, in orice zi, la orice ora si din orice colt al lumii, iar timpul mediu de raspuns este de aproximativ 15 minute, desi practica a demonstrat ca fiecare client asteapta, in medie, 3-4 minute. 

Mai mult decat atat, Groupama pune la dispozitie acest serviciu in setul de beneficii a doua tipuri de asigurari, respectiv:

  • Asigurarea de Sanatate, Spitalizare si Chirurgie, atat pentru asigurarile individuale si de familie, cat si pentru asigurarile de grup ale IMM-urilor. In acest caz, serviciul este activ pe toata perioada de valabilitate a asigurarii;
  • In pachetul de baza al asigurarii pentru calatorii, atat in Romania, cat si in strainatate, serviciul fiind activ pentru minimum 30 de zile de la data inceperii calatoriei, multiplicabile in functie de durata de valabilitate a politei, putand fi accesata atat in timpul cat si dupa revenirea din calatorie.

Serviciul poate fi folosit in vederea unor situatii precum obtinerea de sfaturi medicale, clarificarea eventualelor neintelegeri sau preocupari legate de administrarea anumitor medicamente, interpretarea testelor de laborator sau recomandari generale. Important de mentionat este faptul ca serviciul #IntreabaMedic nu inlocuieste medicina de urgenta, acolo unde cazurile o impun. 

Serviciul IntreabaMedic este dezvoltat in parteneriat cu ABI Global Health, unul dintre pionierii serviciilor de micro-consultatii si recomandari medicale din Europa.

Afla mai multe despre cum poti beneficia de serviciul #IntreabaMedic de pe site-ul www.groupama.ro sau direct de la reprezentatii Groupama.

Share this post