Luna Asigurărilor de Călătorie

O multitudine de studii ne arată că să călătorim ne face bine, atât din punct de vedere psihic, cât și fizic. Însă, în pofida avantajelor evidente, călătoriile, în special cele peste hotare, vin și cu diverse riscuri. De la pierderea bagajelor și anularea zborului până la îmbolnăvirile provocate de consumul de alimente și preparate locale sau accidentările produse fie din cauze banale, fie ca urmare a practicării sporturilor de agrement, vacanțele pot aduce provocări pentru sănătatea și starea de bine a călătorului.

Şi, pentru că plecarea în vacanță poate însemna, în anumite cazuri, și probleme de sănătate sau accidente nedorite, o asigurare de călătorie rămâne cea mai bună soluție pentru a petrece o vacanță în siguranță.

Pentru a crește gradul de informare a românilor cu privire la aceste tipuri de polițe, APPA – Asociația Pentru Promovarea Asigurărilor lansează un nou proiect: campania națională ”Luna Asigurărilor de Călătorie”, cu două flight-uri distincte – unul dedicat călătoriilor de iarnă, iar celălalt punând accentul pe vacanțele de vară. Obiectivele acestuia includ:

Prima ediție a proiectului, care debutează cu flight-ul de iarnă, se desfășoară pe întreaga durată a lunii decembrie, fiind realizată cu sprijinul UNSAR – Uniunea Naţională a Societăţilor de Asigurare şi Reasigurare din România şi UNSICAR – Uniunea Naţională a Societăţilor de Intermediere şi Consultanţă în Asigurări din România.

De asemenea, campania este susținută de Partenerii: GENERALI România, Mondial Assistance, SAFETY Travel, ALLIANZ-ȚIRIAC UNIT, ASIROM VIG, GRAWE România, ALLIANZ-ȚIRIAC Asigurări, COLONNADE Insurance, GARANTA Asigurări, EUROLIFE, INTER Broker, CAMPION Broker, DESTINE Broker, EUROLIFE, Consultant AA, ASIGEST Broker, MAXYGO Broker, HOBBIT Broker, Asisoft.

Mesajele de informare ale campaniei sunt transmise către publicul larg şi cu sprijinul Partenerilor Media RFI România, Revista BIZ şi ziuaveche.ro.